Voor vragen of opmerkingen over Mednet webcasts, Mednet bijeenkomsten, e-learning en accreditatie kunt u contact opnemen met Springer Healthcare:
030 638 38 38
nascholing@springer.com
Veelgestelde vragen over online nascholingen
-
Ik krijg geen toegang tot een nascholing
Sommige nascholingen zijn alleen toegankelijk voor voorschrijfbevoegde zorgverleners of zorgverleners met een BIG-nummer. Als deze gegevens in uw account ontbreken kunt u geen toegang krijgen. Mocht dit niet correct zijn, dan kunt u de gegevens aanpassen bij Mijn MedNet.
-
Waarom heb ik tijdens de live uitzending geen of slecht beeld en/of geluid?
Een slechte verbinding kan verschillende (technische) oorzaken hebben; geen stabiele plaatselijke internetverbinding, storing bij een draadloze verbinding etc. Vernieuw de verbinding allereerst met een druk op de F5 toets. Uit ervaring blijkt dat in veel gevallen weer een normale goede verbinding ontstaat met beeld en geluid. LET OP: Sinds kort is het in veel browsers nodig om actief het geluid van de uitzending aan te zetten. Door met uw muis over de video te gaan verschijnt het icoontje van het volume (luidsprekertje); door daarop te klikken wordt het geluid geactiveerd. Uiteraard moet ook het geluid van uw computer of tablet zelf aan staan.
-
Kan ik ook kijken via de iPad?
Ja, dat kan. U moet de presentatie dan zelf starten door op ‘play’ te klikken. Door de specifieke software van Apple kan het echter voorkomen dat de presentatie en de slideshow niet synchroon lopen. U kunt dat verhelpen door op ‘verversen’ te klikken en vervolgens zo snel mogelijk op ‘play’.
-
Welke browser moet ik gebruiken?
Wij adviseren u een van onderstaande browsers te gebruiken:
– Chrome
– Mozilla Firefox versie 69.0 of hoger
Let op: Inloggen met Internet Explorer kan voor problemen zorgen.
-
Ik heb een technische vraag
Hardware:
– Een laptop, desktop, tablet of mobiel met een browser
Besturingssysteem:
– Windows 10
– MacOS X versie 10Internet browser:
– Chrome
– Mozilla Firefox versie 69.0 of hoger
Let op: Inloggen met Internet Explorer kan voor problemen zorgenInternetverbinding:
– Breedband
Contact:
Technische helpdesk: technischehelpdesk@bsl.nl
Telefoon: 030 – 638 37 35 (van 8.30-17.00 tijdens kantooruren)
-
Ik heb een inhoudelijke vraag over een webcast of e-learning?
Voor inhoudelijke vragen over webcasts of e-learning kunt u terecht bij nascholing@springer.com. Fijn als u aangeeft over welke nascholing u een vraag heeft.